mandag 6. desember 2010

Hva har jeg drevet med den siste tiden??

Går litt i bølgedaler med hobby, men gjør nå litt inn i mellom.

What have I been doing the past weeks?
Tøfler heklet i Eskimo garn og nål 8. Dette bildet er før toving. Det var en stor forandring til nål 0.60 som jeg har heklet med i det siste, hehe. Fant litt forskjellige oppskrifter på nettet, så måtte bare prøve litt.
I have made some slippers, chrochet with hook 8 and yarn Eskimo. This picture is before I wash them at 60 degrees.
Tøflene etter toving. Passet føttene mine perfekt.
The slippers after felting, fitting perfect.
Nå er jeg begynt å perle belte til samme Fanabunad som bringen.
No I have startet to make the belt for the Fana national costume.

2 kommentarer:

  1. Niks, er ikke det. Jeg har nå bunad, er til en konfirmant som har bestilt bunad av Inger Journn.

    SvarSlett